Fragt fra 29,- / Fri fragt til GLS pakkeshop over 499,- Hurtig levering (1-3 dage) 14 dages fuld returret
Søg
Filters
Close

Handelsbetingelser

HANDELSBETINGELSER

Du kan finde svar på fleste af dine spørgsmål på denne side. Er der noget du mangler at få svar på er du altid velkommen til at ringe eller maile til os:

annabandana@annabandana.dk

telefon: +45 3027 0616

Hverdage 10.00-17.30 og lørdag 10.00-14.00

Om at handle hos Annabandana.dk

Jeg er ny kunde – hvordan bestiller jeg?

Velkommen til Anna Bandana Børnetøj  (CVR nr. 34494398), dejligt du fandt os. Anna Bandana Børnetøj blev etableret i 2012. Alle de varer du finder i vor webshop kan købes online her og nu (der kan være enkelte, hvor vor leverandører har nogle forbehold ift. online handel). Klik på en vare du er interesseret i og vælg størrelse. Klik herefter på knappen 'Læg i kurv'. Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem i webshoppen på samme måde. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på 'Gå til bestilling'.  

Hav venligst bank/kortoplysninger parat, samt adressen varerne skal sendes til. Når disse oplysninger er udfyldt klikker du på "Gennemfør bestilling" og dine varer er på vej til dig.

 Har Anna Bandana en fysisk butik?

Ja, vi har en fysisk butik i Valby. Du kan finde butikken på Valby Langgade 75A. Vi tror på, at vi kan betjene dig bedre når vi også til dagligt har en fysisk butik. Begge steder gælder ærlig service i øjenhøjde. (Ved køb i den fysiske butik er der 14 dage bytteret). 

  • Kan jeg ringe til jer?

Du er naturligvis velkommen til at ringe til os på (+45) 3027 0616. Telefonen er åben hverdage kl.10.00 - 17.30. Husk du også altid kan sende en E-mail til AnnaBandana@AnnaBandana.dk. Vi bestræber os på at besvare alle E-mails indenfor 24 timer. Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Spørgsmål omkring en vare

  • Varen jeg gerne vil have er udsolgt - får I flere af den?

Det sker at visse varer bliver udsolgt. Engang imellem får vi efterleverancer af populære varer, og nogle gange får vi varer retur. Derfor kan vi kun opfordre dig til at kigge forbi fra tid til anden.

  • Jeg har brug for mere information om en vare

Vi skriver så mange oplysninger som muligt om vore varer, så som størrelse, farve, materiale. Vi sætter også en ære i at have gode og fortællende billeder af vore varer.  Hvis du har brug for yderligere information, så skriv til AnnaBandana@AnnaBandana.dk - det er vigtigt at du oplyser mærke og model navn, som fremgår på de enkelte varer.

  • Jeg så noget fedt tøj/sko i et af de mærker I fører - kan I finde det til mig?

Det kan være vi har det selvom det ikke fremgår af webshoppen (kan være under oprettelse). skriv eller ring blot til os.

  • Varen jeg købte er nu blevet billigere - betaler I differencen tilbage?

Heldigvis for vore kunder sætter vi flere priser ned end vi sætter op. Vi kan desværre ikke kompensere kunder, der allerede har købt en vare, vi efterfølgende sætter prisen ned på.

 Spørgsmål omkring betaling

  • Hvilke betalingskort kan jeg bruge?
  • Dankort
  • Dankort / VISA-Dankort
  • VISA
  • MasterCard
  • Diners Club
  • VISA Electron
  • Maestro
  • JCB
  • Forbrugsforeningen
  • ViaBill - Læs mere her
  • De viste priser på webshoppen er inklusiv dansk moms (25%). Al handel på annabandana.dk foregår på dansk.

Kreditkort

I betalingsfasen får du opgivet, hvilke varer du har bestilt samt den samlede pris. Når du vælger at gå til kassen, bliver du ført til en sikker server godkendt af NETS, hvor du skal indtaste følgende:

    • Kreditkortnummer
    • Udløbsdato
    • Kontrolcifre

Såfremt du ikke udfylder disse felter korrekt, kan annabandana.dk ikke gennemføre dine varekøb. Herefter trykkes på 'Godkend'. Beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra annabandana.dk. Du vil ved modtagelsen af bestillingen få en faktura – der lægges også en faktura ved i pakken. 

  • Er det sikkert at bestille online?

Når du har samlet de varer, du ønsker og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en såkaldt sikker server hos QuickPay. Herfra er al kommunikation mellem dig og serveren krypteret med SSL (Secure Socket Layer)-kryptering. Denne kryptering sikrer, at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster. Selve transmissionen er godkendt af NETS, og sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring transaktionen. Når du befinder dig i en sikker zone, vises, i dit browservindue, et lille 'Secure Server'-ikon. I Internet Explorer og Firefox er dette lille ikon en lukket hængelås.

Hos annabandana.dk beder vi dig aldrig om din underskrift eller pinkode. Uanset om du handler på Internettet eller i en traditionel butik gælder det, at det KUN er din underskrift eller pinkode, som i juridisk forstand, kan betragtes som bindende. Hvis nogen misbruger dit kortnummer og kortets udløbsdato, har den pågældende butik pligt til at annullere handelen. Det kan din bank gøre for dig. Det vil sige, at du ikke løber nogen risiko ved at handle hos annabandana.dk. 

  • Bliver jeg nødt til at bestille online?

At bestille online er den mest sikre og effektive måde for os at håndtere din ordre. Derfor tager vi kun imod ordrer online.

  • Hvornår trækker I pengene?

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra annabandana.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

  • Fragt og levering
  • Kan jeg hente varerne i Jeres butik?

Ja, det kan du. Du vælger blot ”afhentning i butik” under forsendelse (og ingen evt. fragtgebyr), så er varen reserveret til dig og klar til afhentning – vi sender altid en SMS til dig. Husk online kvittering.

  • Leveringstid

Ordrer afsendes senest den efterfølgende hverdag efter modtagelsen. Undtaget herfra er varer angivet som bestillingsvarer med længere leveringstid. Varerne sendes med GLS til en GLS pakkeshop som du vælger. Du kan vælge at få en E-mail eller SMS når din pakke er klar til afhentning, så du ikke kører forgæves.

Ved bestilling af både lagervarer og varer som er angivet som bestillingsvarer, forbeholder annabandana.dk sig ret til, enten at sende ordren delvist eller samlet, når bestillingsvarerne er på lager.    

Alle varer leveres så længe lager haves. annabandana.dk har en intelligent lagerstyring, så varer kun vises på webshoppen, hvis de er på lager.

NB: Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

Beskadiget pakke Er din pakke beskadiget ved levering skal der reklameres til GLS. Ved synlig beskadigelse bedes du nægte modtagelse. Er pakken allerede modtaget, skal der reklameres hurtigst muligt og gerne samme dag. Husk at modtage med FORBEHOLD. Kontakt os på AnnaBandana@AnnaBandana.dk - så hjælper vi med reklamationsbehandlingen.

  • Hvad skal jeg betale i fragt?

Vi levere til den nærmeste pakkeshop med GLS for 29,00 kr. Ved køb over 499,-kr er fragten gratis. Du har også mulighed for at vælge hjemmelevering for 69,- kr.

Jeg har afgivet en ordre

  • Kan jeg ændre ordren?

Kun hvis vi ikke har pakket din ordre. Vi pakker hele dagen så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt per telefon efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.

  • Jeg har brug for at ændre leveringsadressen på min ordre

For at kunne ændre adressen på en afgivet ordre skal du skrive til AnnaBandana med dit ordrenummer og de nødvendig ændringer. Vi vil vende tilbage med information, om det var muligt at foretage ændringen.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på annabandana.dk.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:

  • a) har modtaget din vare
  • b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejser sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i en ordre, og som leveres enkeltvis.
  • c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via AnnaBandana@AnnaBandana.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Der er IKKE returret på tandpasta, creme, shampoo, vaskemiddel samt produkter til brug for vedligehold af fodtøj.

  • Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet ikke får købsbeløbet retur.

For at modtage købsbeløbet retur må du gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug og den returneres med alle originale mærker påsat og ikke beskadiget. Varen må ikke være vasket.

Varer der har fået parfume eller makeup på, eller har været udsat for røglugt eller påført dyrepels tages heller ikke retur.

Produktet skal være pakket forsvarligt ind i original emballage.

  • Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refundere vi alle betalinger modtaget fra dig. Pakken skal sendes uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur. Hvis du fortryder, skal varen sendes til: Anna Bandana Børnetøj, Valby Langgade 75a, 2500 Valby att.: Webshop. Du kan også fortryde ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på samme adresse efter forudgående aftale. 

  • Hvad skal jeg sende med tilbage? 

Ved returnering eller ombytning skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder og vedlægge den fremsendte følgeseddel samt kopi af faktura. Har du handlet med Visa Electron bedes du oplyse dit reg. nr. og kontonummer eller har du handlet med Forbrugsforeningskort bedes du oplyse kortnummeret, så vil beløbet blive tilbageført dertil.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

  • Jeg har brug for at returnere en vare med GLS.

Genfremsendelse af ny varer i henhold til fragt som ved ny køb.             

Pakken sendes til: Anna Bandana Børnetøj Valby Langgade 75a 2500 Valby  Att. Webshop Bemærk, ved returnering betaler du selv porto. Varer sendt til ovenstående returadresse pr. efterkrav vil ikke blive modtaget, ej heller til pakkeshop. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om det videre forløb i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. Hvis der er noget galt med varen (reklamation)

Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på annabandana.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget. og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

  • Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen på varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen sendes til: Anna Bandana Børnetøj, Valby Langgade 75a, 2500 Valby att.: Webshop

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Du skal vedlægge kopi af din oprindelige kvittering på købet.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

  • Der mangler noget i min ordre

Desværre kan der ske fejl. Hvis du har modtaget din ordre og der mangler en vare, så kontakt os venligst på AnnaBandana@AnnaBandana.dk eller tlf. 30270616  og oplys dit ordrenummer. Vi vil så undersøge sagen.

  • Jeg har fået det forkerte beløb tilbage

Uheldigvis sker der fejl. Hvis du mener at du har fået det forkerte beløb tilbage. Kontakt venligst AnnaBandana@AnnaBandana.dk med dit ordrenummer og beløbet du mener at skulle have tilbage.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på annabandana.dk har vi brug følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos annabandana.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Indehaveren af annabandana.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til annabandana.dk videregives ellers sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos annabandana.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til annabandana.dk via E-mail: AnnaBandana@AnnaBandana.dk

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Helle Søndergaard via e-mail Annabandana@Annabandana.dk eller tlf.30270616. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Forbrugerklagenævnet Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby tlf.: 4171 5000 www.kfst.dk 

 

top